ҚР СИМ Экспортты ілгерілету департаментінің директоры Бауыржан Болғанисовтің айтуынша, қазіргі уақытта Қазақстан отандық өнімді шетелде ілгерілету үшін электрондық алаңдарды белсенді пайдаланады.
Атап айтқанда, Азиядағы ең ірі B2C алаңдарының бірі Қытайдың JD.com платформасында 14 қазақстандық кәсіпорын ұсынылған.
Сонымен қатар, Еуропа елдерінің, БАӘ-нің қосымшаларымен өзара іс-қимыл мәселелері пысықталуда.
«Былтыр JD.com-да 44 өнім түрі болды. Онда көбінесе тәттілер, май, ұн сатылды. Шамамен 1 миллион 400 мың юаньға сауда жасадық. Қазір бұл жұмыс белсенді түрде жалғасуда», — деді «QazTrade» Сауда саясатын дамыту орталығының бас директоры Айтмұхамед Алдажаров ОКҚ алаңында өткен баспасөз конференциясында журналистердің сұрақтарына жауап бере отырып.