Агенттік мәліметінше, аудиттің мақсаты «Яндекс» сервисін, соның ішінде такси қызметтерінің бағасына әсер ететін шарттар мен параметрлерді зерделеу болған.
«Жүйенің архитектурасы, баға қалыптастырудың базалық және динамикалық компоненттері зерттелді, сонымен қатар, әуежай аумағы мен қаланың орталығынан алыс аудандардағы ерекшеліктер, операциялық процестер қарастырылды. Аудиттің бастапқы қорытындылары бойынша баға белгілеу жүйесінде бірқатар мәселе анықталды. Кейбір мәселе жойылды, ал қалғандары бойынша «Яндекс» оларды жою жөнінде міндеттемелер қабылдады», — деп жазылған хабарламада.
Агенттіктің хабарламасы негізінде пайдаланушыларға арналған адалдық бағдарламасының ережелері (Яндекс+ бағдарламасы) өзгерген, нәтижесінде «Яндекс» осы бағдарлама бойынша барлық шығынды (клиенттерге ұсынылатын жеңілдіктерді) толық өз мойнына алған.
«Яндекс» қолданыстағы комплаенс жүйесіне мынадай өзгерістер енгізген:
- такси тарифтері және жол жүрудің базалық құны қымбаттайтыны туралы агенттікке 3 күн бұрын хабарлау;
- әуежай маңындағы кейбір тұрғын аймақтарды әуежай тарифтік аймағынан алып тастау (1 апта ішінде);
- жол жүрудің базалық құнынан екі есе асатын сомадан комиссия ұстамау (бұл жүргізушілердің табысын арттыруға ықпал етеді);
- «Эконом» тарифіндегі комиссияны әр қалада екі жылда бір реттен жиі көтермеу (бұл тариф ең сұранысқа ие тариф);
- сұраныс көп болған жағдайда тарифті үш еседен артық көтеруді шектеу (мысалы ауа райы қолайсыз күндері немесе мереке күндері, мұндай сапарлар әр тоқсанда әр қалада барлық сапардың 5%-ынан аспауы керек, бұл талап нақты көрсетілген);
- сұранысы төмен аймақтар үшін тариф құрамындағы қосымша төлем компонентін пайдаланушы қосымшасында түсінікті көрсету;
- 2025 жылғы 30 маусымнан кешіктірмей пайдаланушыларға сапар бағасының толық құрылымын қосымшада көрсету;
- техникалық қолдау сапасын арттыру, пайдаланушылардың өтініштерін өңдеу алгоритмін оңтайландыру.