Брифинг спикері болып «ҚазАвтоЖол» АҚ басқарма төрағасы Дархан Иманашев.
Биыл еліміздің көлік инфрақұрылымының маңызды бағыттарын қамтитын ауқымды жол-құрылыс маусымы басталады. Жол саласын жаңғырту мақсатында 8800 шақырым автомобиль жолдарында түрлі жөндеу жұмыстары жүргізілмек.
Дархан Иманашевке екі сауал жолдадық.
Шу мен Қордайдың арасындағы жол қашан бітеді?
Әрине бұл жол туралы ақпаратымыз бар Қазіргі таңда Шу-Қайнар бойынша көп наразылық естіп жатырмыз ол бәрімізге мәлім, бірақ қазіргі таңда үшінші мердігер бұл нысанға кірді былтыр, өткен жылы екінші мердігер жұмысты бастап біраз жұмыс істеді, бірақ қаражаттың тапшылығына байланысты жұмысты жалғастыра алмады. Былтыр сот шешімімен бүкіл келісім шарттар бұзылды. Мердігер өткен аптада тағайындалды, ендігі 1-2 аптаның ішінде жұмыстарын бастайды. Биыл толық жұмысты бастаймыз сол жоба бойынша, жоспар бойынша ендігі жылды құрылыс маусымның аяғына дейін толық жобаны аяқтау.
Путепрововод жолдары барғой мост ретндегі соғылған әсіресе Батыс Қытай, Батыс Еуропада алысқа кетпеяқ қояйын өзім Жамбыл облысында жүргендіктен Алматыдан Таразға, Тараздан Шымкентке ары қарай Қызылорда жүрген кезде Путевродтың жолдары ең көп түсіп кетеді, Құлан ауылынан шыққан кездегі Малдыбай ауылына кеткен кездегі және Меркідегі осындай жолдар жыл сайын жөндеу жұмыстары жүреді бірақта ешқандай өзгеріс болмайды. Бұл жерде мәселе сапасыз жолдама әлде біздің ғалымдардың соған сапасыз сіздерге шешім айтқан жолдарында ма? Неге қайта қайта жасай бересіздер?
Бізде Путепроводтарда көпірлерде екі мәселе бар құрылысққа кедергі жасайтын және пайдаланушыға кедергі жасайтын. Біріншіден деформационный шов дейді жыл сайын 2 жылда бір рет оны ауыстырып отыру керек, екіншіден көпірдің жанына келгенде шамалы жол отырып қалады қазіргі таңда біз инженерлік шешімді қабылдадық, қазір барлық көпірлерде жаңа жобаларды еңгізіп жатырмыз. Ол себебі неге жол салғанда, топырақ көтергенде шамалы 1-2 мм топырақ отырғанда отырыс болады, құрылыс болғаннан кейін инженерлік жоба болғаннан кейін ол отырады 1-2 мм содан жол бетінде просадка пайда болады, сол инженерлік шешім қабылдадық енді жаңа жобаларды қазір сол кндергіні жоямыз. Ал нақты сіз айтқан жобалар бойынша менің түсінгенім бойынша деформационный шов туралы айтып жатсыз ол екі жылда бір рет ауыстырылуы керек.
«Просадка бойынша жаңа жауап бергендей біз инженер таптық сол инженер шешілді осы жылдан бастап пайдаланамыз. Ал қазір инженерлік шешім жаңа сіз айтқандай шешім қабылдау үшін оны өндіру үшін жобамен 15-20 млн қаражат керек сол себептен қазір қаражат қарастырып, тапқаннан кейін шешім қабылдап оны өндіреміз. Биыл сол инженер шешімді пилот ретінде біз осы Солтүстіктен бастайын деп жатырмыз көпірлердің жақындауы кезінде просадкаларды жою үшін ал осы жылдың қаражатын тапқаннан кейін біз Оңтүстікте бастаймыз, оң нәтиже берсе» деді Дархан Иманашев